Baby, please don´t go



    


Trallala! Gudars skymning vad dagen flyger iväg!! Fan.. nyss var klockan kliva-upp-för-tidigt, och nu är det snart 10! shit! Men jag har ju faktiskt gjort saker, dammsugit, torkat golv, satt på en maskin, diskat och plockat undan.. så det är klart att det rullar på. Hihi. Jag har ju lånat kameran av syss och brutten, så här är det fotomarathon på Nelly... Hon blir bra mycket snyggare än en själv på kort. Riktigt fotogenik;) Hon är en fotomodell helt enkelt.

Igår var det sista(?) avsnitten av Den rätte för Rosing och det såg man ju såklart. Pfff pff pff! Säger jag bara.. man skulle vilja veta hur det egentligen går för dom där? För okej, visst här ska man inte bredika om ålderskillnader, men det jag menar är mognaden de båda besitter. Hugo är i mina ögon en liten fjant som troligen knullat och charmat varje fröken i staden han bor.. okej, visst .... klart man kan falla för sånna där personer.. men nje, jag tycker att Linda borde kunna se igenom den där karln.. eller ja, pojken.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Står på aftonbladet idag att dom aldrig blev tillsammans


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback