The greatest thing you ever learn..


 Ibland är man bara ett vrak och det måste man vara, man måste tillåta sig själv att inte alltid vara på topp.. fast man önskar att man alltid kunde vara det. Jag har så fruktansvärt kloka människor i min närhet som verkligen gör livet för en, utan dem vet jag inte vart man skulle ta vägen. Livet skulle verkligen inte ha samma mening som det har i dagsläget. Oavsett vad det är så kan man tjata,knata, klaga och få deras öron att blöda och deras sinne att tappa besättningen, även fast man gör detta så finns de fortfarande där med stöd och råd. Ja.. vad skulle man egentligen göra utan dem?
Neä, det skulle aldrig fungera.
Igår fick jag ett av mina livs klokaste råd av en person som verkligen betyder allt. Det är inte första gången denna människa ger mig råd som får en att verkligen fundera. Usch, man kan fälla tårar för mindre.

Idag är en ny dag i mitt nya liv- på riktigt. Helgen har varit väldigt händelserik och gjort att man fått upp ögonen på ett helt nytt sätt. Men idag måste jag även ta tag kring ansökningarna till skola och allt annat, men helgen har inte riktigt varit den rätta tidpunkten att uträtta dessa ärenden pga av det som hänt.  Men idag är det till att börja på ny kula.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback