Rise up!


Idag är det Torsdag, dvs en hel dag + denna innan det vankas helg på nytt! Imorse var det allt annat än bättre med halsen och huvudet, men kom till jobbet ändå, det funkar hyffsat än sålänge eftersom det är relativit lugnt. Förhoppningsvis så efterfrågas det senare om att gå hem lite tidigare så man får vila upp sig en aning. Men snart är det ju helg så då får jag hoppa ner i sängen och vila, inte för att jag vill det men jag måste nog göra det. Inte mycket och göra om man inte mår riktigt bra.

Oh vad jag älskar att så på IDOL! Vi kom fram till igår att Anders Carlsson är en människa som verkligen utstrålar sex. Så fort kameran riktar in sig på han och man ser hans ögon och blick då ser det ut som att han är galet sugen på den han ser framför sig! haha haha, ojoj helt ärligt, kika på det nästa gång så ser ni att det är sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback