I kissed a girl



Neä, ingen kan nog ana vilken låt som nyss spelades på radion och satte sig i huvet på mig...
Lol på mig, och ett lol på dig!

Imorgon tiggde jag åt mig en semesterdag också, så då ska jag minsan lära mig lite evtt och etikett! .. Hoppas jag. Hoppas att jag får iväg mitt feta arsle till körskolan så jag kan boka lektioner och plugga lite teori.. men man ska inte ha för höga förhoppningar, för denna stjärt är inte lätt att dra iväg med!
Sen kanske jag kan lyckas få för mig att måla klart ner mot källaren också.. det luktar död apa i hela huset så fort man öppnat färgburken.. och den lukten som äntligen hade lagt sig..
Så nu ska jag försöka lägga på ett kol så att det blir färdigt så man kan ge huset en ny luktagott kur!


Jaja, men man ska inte sopa mattan under golvet.. utan man får se hur mycket jag lyckas, orkar och hinner under morgondagen... det är ju såå mycket mer jag skulle behöva göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback