Growing



Hoppsan Kerstin! Idag vill jag bara klaga en massa känner jag, hihi Nejdå! Men lite ändå.. allt är kanoners som igår, kanske inte lika på topp ännu men har ej hunnit få i mig lika många kaffekoppar;) SÅ dagen går framåt!
Dock vill jag klaga över onda magar, fy tusan! Idag är den 4:e dagen som magen är ond, svullen och mupp som en kyckling. Man ser ju ut som en höggravid tant från bryssel, men nej, jag är inte bitter.
Fattar inte varför det ska vara sånna problem i denna värld med magar. Men men alla har ju sina "Akilleshälar".
Och fast jag vet att jag nog inte skulle gilla det, så skulle jag hellre se att jag hade smärtor någon annanstans än i magen, jag skulle "klara det bättre".
Säger jag nu...

Nedå! Men nu ska man inte vara en ananasstjärt och klaga, utan nu är vi glada och allerta och LER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback