Going Numb


Idag har jag varit hemma och bara sprungit runt rastlös, jag har nästan ingen röst så kunde inte jobba idag fast jag egentligen ville, jag vill tillbaka till verkliga livet igen. Och inte gå runt hemma med alla tankarna.. De flesta vet ju precis vad som inträffade i helgen, något sådant som inte får hända! Usch vad tankarna virrar runt när det händer sånna där fruktansvärda saker händer, det gick inte att förstå vad som hade hänt då man på lördags morgonen fick höra vad som hänt...det är nästan så jag inte kan förstå nu heller.
När jag väl tänker efter så har det gångna året inte varit speciellt bra för min del, det har hänt så mycket som gör att jag har så svårt att förstå hur jag lyckats hålla emot tårarna och inte legat i blöta floder varje kväll..
Det som hände i helgen är den 4:e värsta tänkbara saken som hänt under det senaste året, jag vet inte riktigt vad man ska tänka eller tycka annat än att dassa ner sig i tankarna, minnena och hoppas på en bättre framtid.

Nu längtar jag bara på ett nytt år, nya möjligheter och ett helt nytt liv.


Ikväll gör jag lite bullar så jag kan få bort de flesta tankarna på det här negativa, usch jag klarar inte att må så här, men samtidigt så måste man få må dåligt, speciellt under dessa förhållandena..
Bullar och soffan för min del ikväll, te samt någon saltblandning, sen hoppas jag på livet imorn igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback