Feel the...?


Jesus, vad jag är trött idag! Skulle kunna sitta här och gäspa för bra mycket mindre! Frågar runt på nytt om man kan få ta ut någon fler semesterdag nu i september, denna månad då verkligen ALLT ska hända.. och det kan ju inte vara sånna där vanligt lugna saker, neä, utan pangbom bom bom! Allt jobbigt och slitigt händer nu. Yes!
Hur ska man lösa detta?
Jo, jag stoppar huvudet under sanden, kollar på kineserna på nedre halvan av jorden och hoppas jag blir räddad av en prins på en flygande padda!

Jag vet att jag har sagt det förr, men jag säger det igen. Idag är första dagen på mitt nya liv, mitt nyttiga liv! Jo, vi får avvakta och se hur länge jag håller detta senarium..

Neä, nu ska jag ta och försöka liva upp dagens tillvaro och hoppas på det bästa, för idag är inte min dag.. men med ett leende på läpparna och min alltid lika positiva inställning så brukar oftast de värsta dagarna bli till det bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback