Dreams come true



Tjohop!! Kvart över 07.00 var Hanna uppe ur sängen och hade hunnit slagit på musik! Lovely! Har hunnit med grymt mcyket idag! Men nu är jag sjukt rastlös och vet inte vad jag ska göra.. försökte mig på att vika kläderna i garderoben.. men det var inte det jag var sugen på så avslutade det med att mula in allt igen. Nästan allt är färdig målat där nere och jag vill måla, måla, måla måla!! Måla saja!
Är grymt sugen på att måla om hallen, men innan jag gör allt jag vill göra så kan det vara bra med lite respons från sambon... he he.

Ska nog ner igen och måla mera! Men allt är ju nästan färdig målat så det blir svårt.. men jag hittar alltid något som kan behövas piffas upp!

Ne fortsättning med rödprickiga byxorna, den ännu vita toppen, och fetmagen som hänger ut och svänger med mina moves!





*Och nu lite mer kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback