Cover you in oil


Superbakdag! Idag har jag varit bra mycket inne i köket! Det blev mockarutor och supergoda älsklingsnötkakorna, med snaskig fyllning i! m m m! Dock blev det bara provsmak för min del och inget svullande. Jag bakade mer för suget skull på bakandets doft och sysselsätta mig. För idag har varit en rastlös dag och ond dag, idag är andra pms dagen och då är smärtan enorm, så något ska man göra för att få bort tankarna på stackars maggen som sliter och kniper!
Mén det ger mig så mycket mer att baka när jag är sugen istället för att äta upp det, sen hinner munsugen försvinna under tiden man bakar också.

Så från och med nu, dvs klockan 19.45 den 30 september så ska jag ta och bli nyttig, så hanna bitch 2009 here I come!
Längtar till målbrottet gått över så jag får träffa kollegorna på jobbet igen och ta igen allt skitsnack man saknat under sin sjuka tid. Det är dumt att jag inte kan jobba nu fast man "psykiskt" sätt är frisk. Det är ju endast rösten som inte hajjar detta.
Men men alla dessa hemmasjukkureringarna jag håller på med måste ju ge någon förändring på detta! snarast möjliga. usch, som att vänta på jultomten på julafton..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback