All this time


Oj, det var ett tag sen jag rörde en dator nu..Febern har gått ner nu. Halsen e klart bättre än den varit, men blivit ersatt med hosta och toppen på det så klart huvudvärk.  Så det ger belöning det där med att dricka te och honung, fast att det är så sjukt äckligt. Just nu väntar jag på att hälsocentralens telefontider ska rulla igång, men det blir inte förrän 13.00. Ska boka tid för att kolla magen och få sjukintyg. Sen vet inte jag om det finns andra förbisedda faktorer som kan göra att man åker på 2 fökylningar inom en kort period, annat än dåligt immunförsvar och att man är i en smittsam miljö, och självklart även otur.
Imorgon ska jag och hoppas jag att jag kan komma tillbaka till jobbet, allt är så fel när man inte har sina rutiner, och inte kunnat gjort ett enda dugg under hela helgen, jag är undermedvetet stressad hela tiden, och man får nästintill panik. Usch vad jag hatar sånt här. Egentligen ska man bomma igen dörrarna i en källare utan klocka och bara ligga, sudda bort tankarna och allting.
Det är framför allt en sak jag får ångest för, det är när folk inte kan tro på uppriktighet, eller tror sig veta något de inte vet. Då vill jag bara springa dit och bevisa hur det minsann ligger till! Men men vad fan livet sucks ibland, det är bara acceptera.. nu ska jag ta bort dessa j*vla tankar och fokusera på att bli frisk och inte ha ångest eller dåligt samvete, för jag har ingenting som jag behöver ha det för, sen vad människor i denna värld tycker och tänker, det är helt oväsentligt. Fast jag inte riktigt kommer att klara det så måste jag det, varför känna skam för något som inte är skamligt?
Det finns mycket här i världen som man inte kan göra något åt, då får man bara acceptera, leva i nuet och göra sitt yttersta för att klara situationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback