A whole new world


Jo men visst! Den låten har gått på repet nu på morgonen, om och om och om igen! Hela promenaden till jobbet fick mina öron höra denna underbara låt!Åh jag längtar till nästa vecka, då händer det så otroligt mycket! Helt sjuka grejer mina damer och herrar!
Kommer eventuellt få en till ny sambo här i månadsskiftet, men jag vet inget med säkerhet ännu.. allt runt omkring en nu är så fruktansvärt luddigt och det är många bollar i luften. Hatar att ha det! Åtminstone om det är luddigt och olösta för tillfället, annars älskar jag att ha saker att göra.
Jag har börjat söka lite till skola nu, på studera.se, men det verkar som jag måste skcika in mina betyg eftersom de inte dykt upp automatiskt, och det känns jobbigt. Jag vill ha allt löst och på det absolut lättaste sättet! Visst sätte ett frimärke på ett kuvert kan jag nog överleva utan värre skador men ändå. Sen måste jag skicka in vissa separata ansökningar då inte alla utbildningar är kopplade till studera.nu. Så det är en del stök nu. Sen att man även måste välja första handsval, hur lätt är det att veta vilken ort man helst vill bo i eller läsa i? Tack att man åtminstonde kan ändra den ansökan till och med i mitten på Oktober, för ändringar det kommer att ske! Sen var det vissa linjer som ej hade kommit igång med sökningarna för VT2009, så man måste hålla ögonen öppna!
Imorgon ska jag se till att bege mig till körskolan, boka lite körlektioner, plugga lite teori och komma igång! Snart är jag gammal tant och måste banne mig komma igång med det där! Så jag SKA SKA SKA SKA!

Men allt går bara mot ljusare tider, och nu känner jag mig smått på topp! Förutom att jag håller på och bli sjuk, idag vaknade jag med slem i halsen och ont och svälja.. och jag vägrar bli sjuk igen, jag har framför allt inte tid att vara sjuk nu! det är för mycket som händer som måste ordnas och för det krävs koncentration på hög nivå!
När jag kommer hem från jobbet ska jag svepa alla tänkbara äckliga drycker och hoppa i sängen och vila så skallen blir som folk igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback