The Hearing


Oj vad jag har varit trött och inte mig själv idag. På jobbet är det som vanligt, jag är för lättklädd på mornarna och frsyer ihjäl till en isbit, sen på eftermiddagen komemr mina klimakterie-svettningar och då är mina "lättklädda" kläder alldeles för varma. Puh, vet inte hur jag ska lyckas bli som folk, men vad tusan! Bara gilla läget, för jag är back in buisness!!!!

Idag vet jag inte vart min stjärt tar mig, men det lutar just nu åt soffhållet, ligga och glassa och kanske till och med somna tidigt. Det är alltid lika kul att prata med mina vänner angående sms:en jag skickar. Jag diggar mig själv bra mycket på fyllan när man får se/höra vad man skickat iväg för tokigt sms. Det känns bra att höra att man förgyller några personers vardag med sina knäppa tankar och funderingar i väldigt udda form.
En gång tog jag steget längre och kom till en röstbrevlåda..Den inspelningen är bland den roligaste jag hört.. dock hör man inte så mycket, men jag och snarret sitter och har en riktigt djup diskussion om något.
Här är ett citat som blev inpräntat i hjärnan. Detta är min förklaring till varför jag inte svarade på sms:en eller samtalen..

"-Neä ,men jag var på g3 och dansade så här, dy dy dy dy dy dy! dy dy dy!
 Och sen kände jag något vibrerade i fickan.- Vad är det?
sen fortsatte jag dansa dy dy dy dy dy dy dy dy!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback