The consert for life


Åh vad jag har varit och snurrat bland molnen en bra tid nu! Jag har totalt missat Ac/dc konsert i sverige i Februari! det kom jag på idag då jag lite impulsivt gick igenom någon blogg. Hjälp! Så nu är jag på jakt efter biljetter, nu blir man en liten snurresprätt!
De här karlarna har man haft med sig en bra tid och jag diggar dom sten hårt! Jag har alltid sagt att det finns vissa personer jag gladeligen skulle stå och tjoa för, och de här är verkligen några jag skulle vilja se!
Jag har avklarat Metallica, och det var bland det bästa jag gjort. Sen är det inte alltför långt kvar innan tiden för herrarna är slut heller, så man måste ju passa på.
Får hoppas att jag hittar biljetter samt får med min far på detta! Det vore sjukt underbart!.. Varför inte göra det till en bra födelsedagspresent för honom? Han fyller visserligen inte jämnt i år. Men det här är en lång dröm för honom och jag vet att han skulle bli grymt tacksam och lycklig om han fick ta del av den här upplevelsen.


Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag drar nog iväg ja ;)

sen drar jag en Metallica repris också :P

2008-10-21 @ 18:29:38
Postat av: hanna

ät skit tant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

får se hur de blir för mig.. mest troligt inget. metallica tänkte jag avvakta med.. men hade tanken i början. men man vet inget säkert förrän de e över;)

2008-10-22 @ 18:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback