The biggest thing you ever learn



Nu har jag gjort en fruktansvärd svår sak. Jag vet inte om jag kommer få ångest för detta i framtiden eller känna att det var det enda rätta. Jag tycker det är så svårt med beslut som verkligen kan förändra ens liv, riktigt stora saker.
Men tyvär så måste man göra val och ta konsekvenserna av detta. Jag hoppas att jag gjorde rätt, annars är det verkligen min förlust. Det är mycket som kan gå fel pga det här beslutet, men samtidigt så mycket som kan bli rätt.
Jag försökte tänka för och nackdelar med båda valen, men helt ärligt så kunde jag inte hitta mer fel med något av dem, så nu valde jag bort något som var lika bra som det jag valde. Men samtidigt är det totalt omöjligt att veta vilket av de 2 bra valen som var bäst och egentligen mest vettigast att välja.

Det här är bland det svåraste jag vet, och jag hatar att göra val som är så pass stora och "livsavgörande".
Men nu är det gjort och förbi. Så tack och hej åt det där valet. Nu återstår bara att se om jag gjorde rätt eller fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback