Sunshine, sunshine



Kanonväder idag säger jag till er damer, herrar och barn, 1+2=3! På jobbet har man kommit fram till att alkolism är ute och den nya innetrenden är att vara snusoholik. vi är 5 damer som sitter ilag vid vår lilla ö och har kanoners dagarna in och ut. Alla snusar mer än nödvändigt och snusar mer än gudarna skapade människan för. Men det blir lätt så när man sitter still hela dagen. Man ger vardagen en liten extra knuff genom att ge sig själv extra mycket nicotin och kickar.
Men men snus förgyller vardagen och likaså kaffe, och jag gillar det. MEN!!! MEN! MEN! Vad har jobbet mitt gjort med kaffet? va va va va!? Vad har hänt? Kaffet som var så ljuvligt första dagen den nya underbara kaffemaskinen kom! m m m! Var det! Men nu är det inte alls som det ska utan man trycker i sig kalaset för rutinens skull. Och jag är inte kräsen. Jag är egentligen en snabb-kaffe-drickare. Men något har hänt och jag diggar det inte...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, helt sant. Vi är alla snusoholik. Haha rätt komiskt att alla vid vårat bord snusar =)



Skönt att vara ledig imorgon =P

Postat av: Anonym

Haha jag vet! helt sjukt.. men då slipper man iaf vara ensam om det:D

2008-10-08 @ 11:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback