Signed in



 Lite julsång på jobbet är aldrig fel! Dock är jag lite tidigt ute måste jag erkänna. Igår hade jag en fruktansvärt bra dag. Inskaffade en sån där kalender, och jag har full koll. Dock är jag feg att skriva in alla saker man ska göra som inte är bestämda till 100 %. Men va fasen dom är till för att kludda i så jag får ju det- + att den är MIN.
Hittade även lite underkläder som var söta, värsta party panties! Fniss.
Träningen  verkar ha gett effekt iaf, träningsvärk för nästan första gången i magen, lite smått problem emd gången... och vilka muskler jag fått!!!hehe nejdå, men någon gång framöver så får man kanske det iallafall.
Längtar till helgen bestyr, men ack så många helger som är uppbokade nu, och det mesta är faktiskt inkluderat emd alkohol. Många födelsedagar , halloween, resa samt jobb fest. Så det är bara att härda ut, och det kan jag.. för jag är härdad!
Får se  om det eventuellt blir lite bowling på Lördag, det var grymt länge sen nu så det vore trevligt att göra det! Men tiden får visa exakt vad det blir.



Fy tusan vad det är mycket som händer nu! Sen kan jag inte bli klok på en viss sak.. och vet inte OM eller NÄR jag kommer att bli det! usch! det här dilemmat är det värsta man kan vara med om. Men som det sägs.. man vill ha sin bit av kakan och man vill äta den med. Eller något åt det håller, jobbigt värre när man har något men vill ha mer, mest eller allt! Men men detta är något tiden får utvisa vad som händer och sker. Inte ens i samband i ett samtal med en klok kvinna kom man fram till någon vettig lösning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback