My life with you means everything


Ännu en dag i hemmet väggar, det känns inte som jag gör så mkt annat. Det är synd synd synd att jag inte kan jobba! Jag vill vill vill! Hur ofta säger man att man vill jobba? Jo, då man varit förkyld halva sitt liv, och när väl huvudet kommer till skott så försvinner halsen, dvs mitt nuvarande levebröd.
Just nu händer många förändringa i mit liv också, om det blir som tänkt så per den 1/11 så är jag inte längre fast anställd utan antingen tim/tillsvidare anställd eller eventuellt rent utsagt arbetslös helt ett ögonblick. Sen blir det studier till våren... Om jag mot förmodan inte skulle komma in på någon skola så blir det hejsvejs sverige!Det är dax för nya utmaningar och äventyr för min del, ut och utforska världen, kanske att jag åker till Afrika en sväng? Hur härligt låter inte det? Man får se, det finns inget som hindrar den med fantasi. Något land flyr jag vägen iallafall, och jag kan lätt surra runt halva jorden. Allt har blivit väldigt hastigt och lustigt gjort, men ja har ju åtminstone förberett min nuvarande arbete.
Sen så fort det händer riktiga dragiska saker så kan man inte annat än att ta tag i saker, man har ju faktiskt bara ett liv och en chans inom det mesta, man måste ta vara på saker, njuta och älska allt man gör och som har med livet att göra, en dag är det din sista.
Jag är verkligen inte orolig för vad som komma skall utan jag är nöjd och glad! Jag vet att saker alltid ordnar sig...haha, som alla vet så är jag en positiv brutt som alltid kan vända de mesta till något glatt och bra. En vanlig reprik ifrån mig är ju " Det ordnar sig alltid" Och det är sant. hur många gånger har du inte haft ångest, varit osäker eller annat och känt att du snart spricker! Jo , då är det bara att tänka på det där... för det är så livet ser ut.
Neä, jag är överlycklig i den benämning att allt är påväg dit jag väntat miig vara i över ett år nu! Happy period.




"Be careful what yo wish for, you might just get it all"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback