Going under


Helgen är nu över, och jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva den.. men jag hatar att leva just nu iallfall, fyfan. Hostan har nästan släppt men ändå inte.. och halsen är sådär härligt svullen och ond. Men det värsta är mina svettningar och huvudvärken. Jag fattar verkligen inte hur jag kan vara så här sjuk hela tiden? Jag har haft förkylning nästan nonstop i vad kan det vara?3 månader nu? Det är sjukt och bissart! Och ändå har jag inte gjort konstiga saker som borde göra mig sjuk, vad jag vet iallafall. Det är ju en sak om man har kvar lite snuva eller så som man vanligtvis brukar ha kvar.. men nej här är det feber och hela paketet som kommer tillbaka. Någonting är allvarligt fel med min kropp, thats for sure!
Imorgon ska jag till läkaren så får man se om dom har en förklaring till vad det kan vara.. tvivlar dock på det men förhoppningsvis så kan de ge mig något vettigt tips eller annat på vad felet är.

Visst jag brukar kunna bli sjuk, men då brukar det vara cirka en vecka och sen så är det färdigt med förkylningar för min del. Men inte det här året. Jag vet inte om det är någon speciell förkylning som går i år?

Väntar på mamma nu som ska komma med tempen och lite sånt och jag ska bara ligga... ska kolla om jag kan få i mig soppa senare.. för äta det är problematiskt i dessa tider också.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback