Fear of the dark

Idag är i princip mitt sista läkarbesök och jag ska äntligen få någon medicin mot det här! Tydligen var anledningen till min aldrig fullständiga tillfrisknad ägt rum har att göra med att infektionen legat och lurat men aldrig riktigt brutit ut. Men nu har den det och senare idag får jag vet vad det är för snusk jag ska trycka in i munnen. Men det känns bra för att äta riktigt mat.. hmm bara att glömma.. på 3 dagar har jag ätit 2 skålar makaroner, 5 godisar och något chips.. inget funkade speciellt bra med tuggandet eller sväljandet. Så ska bli skönt att bli av med det här någon gång.. bli frisk Once and for all!!!
Usch neä, nu ska jag försvinna igen.. för mitt huvud och min kropp klarar endast resan till hälsocentralen sen e jag helt slut. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback