Caught my eye


Måndag igen! Idag händer det en jäkla massa! fy tusan. För det första så ska jag bli hjäl stucken efter jobbet, eller jag slutar tidigare idag och ska bege mig som försökskanin. Sen ska jag gå igenom en massa pappersarbeten, så jag kommer vara sliten till döden när jag är klar! Men ack så underbart härligt det kommer kännas efter allt är ordnat och klart, då har jag FULL KONTROLL på allt!
Får se om jag hinner med någon träning idag eller ej.. men men huvudsaken är det andra. Pappa-akuten kommer hem till oss ikväll och ska hjälpa till med tvättmaskinen som så gulligt har lagt av.. hm bra tillfälle.. just när man har ett ton tvätt liggandes hemma.

Hård dag idag, men det är så det ska vara! Hård start på en ny vecka, och ett toppen slut på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback