Cards from the past



Har ni någon gång tänkt på hur fruktansvärd töntig man ser ut i vissa situationer? Jag brukar ofta tänka på hur jag går, eller gör vissa saker, och då går det inte hålla igen leéndet. Jag går som en stuttsande känguru! Men samtidigt så kommer jag ju iallafall framåt när jag går, vilken är huvudsaken. Det finns sjukt mycket som är grymt roliga när man väl börjar granska dem steget längre.
Gud vad glad man blir av vissa människor! Fy vad jag älskar att höra positiva saker av människor som har en betydelse i mitt liv. Som senast igår fick jag höra att en vän var nere, men blev glad och fnissig så fort vi drog igång samtalet med ett hej, bara genom att höra min röst! Då blir man glad att  höra att man kan förgylla någons dag bara genom att vara. För jag har många vänner som gör detsamma för mig så då är det skönt att veta att jag kan lyckas med samma sak.
Jag brukar ofta få höra angående mina uttryck. Hm och jag kan inte riktigt släppa det, hur speciella uttryck har jag egentligen eftersom det är mer än ett 20 tal människor som kan slänga ur sig -" Du och dina yttryck, Hanna", men det är sagt på ett positivt sätt som tur är.
SEN! Fick jag höra en sak som är sjuk sann som jag alltid gör när jag pratar eller skriver. Jag blandar "Jag" form med "man" form, och ofta när jag gör det så pratar jag för min del, men även generellt. Det var lite roligt när man hade en diskution om det igår. Jag vet inte varför jag gör det men jag tror att det blir bättre förklarat då... det blir min åsikt samt generellt beskrivet. Hm låter det vettigt? Jag vet inte men jag kommer inte kunna sluta med det, då jag gör det omedvetet och det funkar alldeles utmärkt. Det vara bara den här människan som upptäckte detta eftersom vi är så otroligt lika.

Äh fy tusan, nu är jag rastlös så det blev en liten radda på något vis, men vafasen allt kan inte vara vettigt, smart eller bra här i livet. Jag ska sluta och fortsätta med arbetet en sväng.


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej fröken! Hoppas att jag också gör dig glad, he he

Kram

2008-10-18 @ 12:30:42
Postat av: hanna

haha jaa de e klart du gör! du förgyller min dag på jobbet!=)

2008-10-20 @ 09:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback