Big girls dont cry



Herre hjärtanes för radio!! Oh jag älskar det, men hatar det.. man kan alla låtar efter en kvart och sdom blir inpräntade for life i huvudet men men, all credd till dom ändå! Idag är sista jobbdagen inför en ny spännande helg, dock har jag inte så mycket inplanerat( LOL). Neä, men ärligt talat så är det mindre än vanligt iallafall.
I Onsdags fyllde älskling 24 år, och man var dit och spelade gitar hero, drack socialt 4 öl och åt en massa tårta.
En tårta var gudomligt god!! En lila sådan.
Jag hade världens problem med att hitta present till han, och letade som en tok! Till slut blev det en jättegod massage olja! Så i helgen ska han få en massage, det tycker jag var en riktigt bra present! Riktigt mys för oss båda^^

Den här veckan har jag klarat av 2 körlektioner, samt inskaffat en ny körbok. Så nu blir det till och läsa en jädrans massa läsande för min del, för nu jävlar ska man komma någon vart med det här skiten!! Det är ju bara latheten som har sinkat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback