A night like this



Yey! Fredag igen! Härligt! ikväll vet jag inte vad som händer, egentligen var det inplanerat lite bio, men ska flörta med människan att vi ska stanna hemma och kolla igenom Idol- "Once  you pop, you can´t stop!" Mina idoler det är självfallet Anna Berghagen och Kevin. Och kanske dricka lite vin, äta chips och bara mysa genom kvällen! det kändes verkligen som mitt första handsval.
Då återstår bara och se hur bra min övertalningsförmåga är.
Men bio har sin charm också, och det var länge sen jag var iväg på det, men det känns som om man lika gärna kan dra på den kulan under söndagskvällen istället då inget speciellt händer.

Sen imorgon blir det kanske lite kalasande, samt bowling.. men inget säkert ännu.. väntar på 100%:igt svar nu i eftermiddag!
Men det är Fredag och inget kan vara direkt mycket bättre än så!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback