You aint seen nothing yet


Har suttit hela morgonen med att kolla igenom en massa kort! Jag verkligen älskar kort! åh! Men satan vad ful man är.. men mitt syfte på korten var inte att vara snygg utan att vara något annat, typ social:)hehe.
Jag har sorterat de flesta korten nu så man bara kan komma in på händelserna eller random körningar.. skönt med lite orning och reda iallafall.
Haha usch, korten man har är inte gjorda för att synas men ack så kul det är med kort. På söndag blir det lite korttagning. För hur ska man annars få reda på hur man ser ut? Jag har ju sett hur jag såg ut 05 och 06.. men vafasen nu är det 2008! Och det kan vara kul och se hur man ser ut!

Jag har även hunnit vara med min prins som jag avgudar..( hehe.. okej, nu överdrev jag..
men jag gillar han så här mycket <------------------------------------------------------>)

Imorgon blir det kanske lite pulkåkning.. hur hård är man egentligen inte? Jo det ska jag säga.. hårdare än en isglass instoppad i munnen!

Nu väntas det lite degande, kaffe slurp och sedan mysmiddag med jobbet, det ska bli trevligt!
Over and out från snigelpaketet!

Kommentarer
Postat av: U

Du är inte ful!!...Du är otroligt strålande vacker gumman. Och jag kan säga utan att överdriva att jag verkligen avgudar dig min prinsessa! Hoppas de blir bra pulka-väder imorrn:) Puss puss mitt hjärta!

2008-11-21 @ 15:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback