Welcome home


Jag är så lycklig nu! Helt sjukt, jag kan säga det hundra miljoner gånger, men ändå inte få nog av att säga hur glad jag är. Jag kan inte heller riktigt beskriva hur glad jag är. Många skulle tycka jag var helt sjuk och rent av dum i huvudet om de visste precis allt och hur jag kan känna sån lycka som jag gör. För visst livet är inte problemfritt och det finns egentligen fruktansvärt mycket jag borde tänka på och känna ångest för. Men det gör jag inte och jag tänker inte göra det heller!
Man får ta vissa saker som de kommer, sköna klappar och hårda slag.. bara acceptera, ta emot och gå vidare..

Sen är det så sjukt roligt att höra andras analyser av en själv.. för man gör så mycket tok som man aldrig själv skulle inse eller upptäcka utan en annan persons vaksamhet.. men det är roligt att höra och själv inse att det faktiskt är sant.

Jag är en sån person som älskar att diskutera och har inte problem med att framföra mina åsikter. Vissa kan ha problem med sådant, men vissa(jag) har problem med personer som har svårt att framföra sina åsikter, eller rent utav sitter tyst fast de har en massa tankar kring ämnet. Jag är alltid aktiv i en diskution som jag är med i och tycker om att fylla i meningarna och det ska gärna vara fartfyllt... inget slowmo pratande inte;)
Jag är Highspeed.


känns även bra att en riktigt nära person till mig har kikat tillbaka sitt tryne in i mitt liv igen.. underbart!Hatar när närstående till mig försvinner på något vis.. för det finns vissa som vet så mycket om en och som jag vet så mycket om.. som man bara inte kan låta klida en ur händerna.. därför känns det så bra att denna personen blivit en del av mitt liv igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback