The rock returns



Till och med idag så är jag uppe i god tid.. dock lite senare än gårdagen.. det känns skönt att ha hela dagen framför mig! har 2 ärenden jag ska göra idag och sen är allt klart! For now.
Igår träffade jag och min karl varandras mammor, och det gick ju riktigt bra det. vi var tvungen att kika igenom bilens tekniska ställen för att kunna klargöra hur vi skulle göra med musiken. Som tur var så fanns det vi önskade oss så musiken kommer att bli som vi vill, så ikväll ska djn fixa och trixa in ny musik i Ipoden så alla vederbörande blir glada och trevliga på våran färd!

I övrigt så har jag banne mig den bästa karln i hela världen.. jag vet att jag tjatar, men jisses tänkt er han då? vad han får stå ut med? Snart finns det inga mer fina och bra ord jag kan säga till han som speglar vad jag tycker om honom.. till och med min egen ordlista börjar gå mot sitt slut. Men är man så bra som han så förtjänar man att veta hur bra och omtyckt man verkligen är.

Jaja, nu sitter jag med en kaffekopp och ska suga i mig den så den kommer ner till magen och jag kan säga  :"Mmmm".
Har precis gjort mitt första ärende som var ett telefonsamtal.. visst ska personer som sitter via telefon jobb vara trevliga... men det är även självklart, eller ska man säga ett stort plus? OM personen i fråga kan prata språket på ett förståeligt sätt?:S
Som tur var så var det i princip bara en ja och nej fråga jag hade så det gick vägen denna gång..

ÅH vad glad jag blir! När jag vaknade så satte jag mig vid datorn, sedan när skärmsläckaren kom igång såg jag att älsklingen hade gjort en text" Du är bäst gumman" som skärmsläckare!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback