See a face


Middag och helgen avklarad, grymt mysig middag blev det i fredags, och sjukt god mat! En totalt lyckad kväll med andra ord! Lördagen var trevlig den med, med lite besök från karlarna som man inte sett på många herrans veckor!
Igår tog jag och miss fru nr 2 tag i julstyret.. hehe.. jajamensan, granen våran lyser såå fint i vardagsrummet klädd i guld och rött, 2 finfina stjärnor lyser i köket och en i mitt sovrum. Jajamensan, julen kom tidigt i år! Men det är första julen som jag bor själv som jag verkligen pyntar. De andra åren har jag visserligen haft jul stjärna eller en ljusstake. Men i år då är det hela huset som ska se ut som en smällkaramell! Sen åker vi snart iväg också så då kände vi att det var dax för lite pyntande.
Men vad gör det?:)

Den här veckan är det fullt upp varje sekund, dock är jag en latfis som gärna degar på soffan eller pussas några timmar istället för att göra en massa vett.. men denna vecka ska jag minsann ordna en hel del saker.
Imorgon ska jag nog bege mig till moder och fadre och låna datorn där och kika på mitt gamla cv och sånt strunt.

Köpte present till syster som fyllde år i Måndags också-Grattis återigen! Fredagen blir det hejdå middag för Emelie som ska ut och sprida vingarna i ett främmande land.. jomen visst.. mycket mycket mer händer i veckan.. så det blir tidiga mornar och några koppar med "hanna speed".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback