On a pedastol


Fy vad jag är mätt! usch och tvi.. snacka om att vara en överätare!Haha men mums vad gottans det var!
Längtar så sjukt mycket till morgondagen och fredagen.. och ja helgen.
Hm jag missade "I sanningens ögonblick" i söndags.. men vi satt och kikade på det nu idag... gud vad läskigt att vara med när man bor i en sån liten stad som vi bor i... nej usch.. jag skulle inte vilja att svenska folket,vänner och familjen fick veta allt av mig. Samt att det klippet kommer förevigas via internets glada vägar.. Nej tack! Dock är pogrammet sjukt underhållande! Jag tror det räcker för min del att bara berätta saker för de personer som behöver veta det och som jag vill dela med mig av.

Idag blir det kanske lite vettigt gjort... annars så blir det imorn.. för då ska jag på riktigt göra lite vettiga saker.
Den här veckan har jag bara glidigt och njutit av allt! Och mer njutande kommer det blir .. framförallt imorn och sen hela helgen! Längtar..

Äh det blir nog lite mer glassande idag iallafall;)Låta de viktiga sakerna vänta en dag till;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback