Keep going


Herre min dag! Kom upp i tid även idag, klockan 9 klev fröken upp ur sängen och har varit uppe sen dess, stökat lite och kollat runt på diverse saker. Sen ska jag till mamms och papps för lite vettiga aktiviteter. Idag är det faktiskt en del jag ska göra, annars säger jag det bara för att verka vettig och viktig;) haha... nej då.. men ibland finns inte alltid motivationen där.

Det blir väldigt frustrerande när man pratar om att träffa en kille eller tjej för annat bruk än att rulla runt i täcket med. De flesta har ju faktiskt någon singelvän som längtar efter en partner för alla slags bruk. Men hur hittar man egentligen en sådan karl eller kvinna? Hm. Det är då tankarna far igång... hur ska man hjälpa till att hitta drömmarnas mrs/mr charming? Det finns ju en rad olika metoder för att hitta någon men vad som är mest bekvämt och effektivt är svårt att säga. Man kan ju alltid testa krogen.  Nackdelen är dock att man ofta är dragen efter för mycket alkoholintag och att man kan dra hem första bästa slisket , och bam så är det morgon, och personen i fråga verkar inte alls vara det material man är ute efter. Är det inte en själv som är en sladdermaja så är det troligtvis den person man spanar in som vinglar ut genom entren.
Sen finns ju internetdejtandet.. det funkar ju förvånadsvärt bra!..(?) Det finns ju faktiskt många som hittat sin andra halva via den vägen. Det är riktigt skönt att kunna slänga ur sig diverse saker, se på kort, granska personen i fråga in i minsta detalj innan man väl bestämmer sig för att fysiskt träffa personen. Dock finns även möjligheten till att ljuga en gnutta mer, och att vara lite väl granskande vad man skriver. Utöver de här 2 metoderna så finns det ju möjligheten att genom vänner få en blinddejt eller en knuff till någon gemensam tillställning.
Annars är det bara låta slumpen avgöra.. och det brukar oftast vara bästa... Sen det viktigaste av allt, det är att man inte söker, eller letar efter någon. För då hittar man aldrig någon, man blir inte besviken om man inte hittar någon utan man väntar så dyker den upp någonstans där man minst anar det.
Japp, jag kanske ska bli dejtnings expert jag.. hihi, tjohopp vad jag fick till ett härligt fniss där.
Neä, skämt åsido..

Nu ska jag dega och kika på Tyra en sväng som står framför mig och sen pussa på herren som kommer att dyka upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback