I love it loud


Puh! Sicken dag man har! Snacka om att tänka på sig själv. Dra sig länge i skönhetsmaskinen, sen in i renlighetesland och därefter ansiktsmask! Nu har jag dock inget att göra annat än att säga -"Ajajajajaj min mage!"
Man kan inte vara kräsen vad gäller utbudet på kanalera, för det är vårt val att vi inte vill betala en massa pengar för fler kanaler, 6:an duger ypperligt för min del.. lever bättre ilag med datorn faktiskt. Men ibland önskar man att man kunde ligga och sappa igenom fler kanaler. MEN! Vet ni vad man missar då? Jo! de roliga barnprogrammen som går på barnkanalen. Vi såg nyss på något om en båt och det gick tamme fasen inte att sluta skratta, för så fort de pratade var skrattet igång igen. Det går inte förklara riktigt, men ojojoj.

Nu sjunger jag lite i sänghalmen och diggar med högerarmen och visar musklerna. Men det är inte allt jag gör, icke! Jag surar även över minna saknade kort... men dom ska jag ragga fram i dagarna minsann! Sen ska jag skaffa en plupp på sidan av dattan som dom ska in på... då kommer dom alltid finnas i mitt liv och jag kan sluta ragga tillbaka dom!..............Inte alls dumt tänkt av en äppelkaka?

Idag ska jag nog toppa håret lite.. kanske klippa en hel del? Åh jag vet inte... brinn i helvete alla dessa beslut!Jag ska avskaffa sånt! Det ska endast finnas en av allt.  Vi får se vad lilla damen inom mig kommer fram till... hoho..


Nu blir det en kopp kaffe... och lite mer längtan till senare ikväll när det blir som det ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback