I can see the better day


Idag är det fredag och tid för fredagsaktiviteter! yey! roligt! ikväll blir det god middag med syster och en kär tant som lämnat oss för Sandviken, men som ändå snällt dyker upp ibland för lite skitsnack,umgänge och styrdans! det vankas även vin för min och deras del, och en hejdundrande bubblande! Underbart!
Ikväll ska även herren kika förbi och få träffa syster min, det ska bli roligt! Dock var det synd att han var tvungen, eller tvungen men hade andra middagsplaner idag.. men det kommer ju fler dagar och tider för sånt gottande!


Underbara helg..(Hehe säger jag som inte har så mycket jobb framför mig^^) Men ändå.. helg och ledighet för de allra flesta och mycket skoj som kommer att hända...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback