How sweet the sound


Hihihi, stort fniss! jani, vad vill ni jag ska säga? Jo, jag vet vad jag ska säga er.. jag är en lögnare, en riktig lögnhals som bara ljuger här! Varför gör jag det? Jo.. hm jag vet inte.... jag tror väl att jag försöker vara klok.. men så här är det.
Jag satt och läste igenom bloggen... och vad ser jag?! Jo, jag ska bli nyttig, börja träna väldigt ofta, och hur ofta har jag hållt detta? Handen på vänster tutten- aldrig.. och jag kommer nog aldrig hålla det heller. Men visst är det skönt att säga att man ska göra det för att må lite extra bättre? Jo ni.. kanske.. hehe.
Ta mig på allvar när jag säger det men tro inte för mycket, jag kommer att göra er alla besvikna!

Sen vill jag återigen påpeka att sån där vecka i månad kan ta och skjuta sig någonstans. Tack godegud för självkontrollen! Stackars karl som kom hit och skulle hjälpa mig- pappa akuten. Karl som var med på ett hörn och skapade mig.. jo han var nära att få en rejäl utskällning bara för han frågade om jag skulle plocka undan där nere någon dag.. men jag satte mig ner med min mat i soffan och teg...
Det avslutades med ett Taaaaaaaaaaaaaacccckkkk!


Okej, men ni vet hur de kan vara ibland... Hanna gillar kaffe och står för det!




*Haha, om inte detta kallas a lá hard så vet jag inte vad jag ska säga

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback