How I come this far


Haha! nu är första dagen på träningsveckan över, och jag lever! Men imorn kommer jag att ha förbannat ont i både kropp och själ, ack! Jag var ett sånt snille som inte åt innan träningen, och skulle ta bussen hem... jo tjena.. vaddå vänta en kvart till utan mat? Så jag skuttade in på affären för lite mackinköp, på med mussen och satte mig i busshållsplatsen och åt. Men vad folket såg roligt ut.. om de bara visste vad som försegick i mitt huvud!;)
Jag var en smidig stjärt när jag skulle av bussen också.. så klart gjorde lite dansmoves innan avstigning och bröt ut ett "Oj!".. och sedan gick jag ur bussen fnissande som aldrig förr. Åh fytusan, alla borde ha tillgång att testa vara i mitt huvud minst en gång.. man kan ha riktigt roligt där må jag lova! tro mig, jag är där 24 timmar om dygnet och lever om.
Bamse mackpiren är slut nu och jag väntar på grönsaksköttbullarna och vitlöksdipp nu.. och självklart framför lite teknat skrot som jag hänger med i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback