Greatest love of all






Ensam hemma är vad jag är nu.. sambon slutar väl inte förrän sisådär 10 ikväll kanske.. och inte älsklingen min heller... så jag får roa mig själv.. yes! Jag borde egentligen hänga upp tvätten men den får vänta. Istället roar jag mig glatt med singstar.. jisses vad sånt är kul, och extra roligt är ju att man kan lyssna efter man sjungt klart en låt.
Just nu lyssnar jag på "Greatest love of all"  on Hanna style.. Haha! Det här ska folk minsann få höra när de kommer hit.
Men vafasen så länge man kammar in lite poäng så är man ju duktig... haha men ändå!
Faaan jag kan inte sluta skratta!
Och det värsta är ju att jag faktiskt måste sjunga också. Även på praktiken på fritidsgården, joni, då var vi minsann flitig med detta spel och satte tamme tusan halva dagarna med detta underbara spel... mitt bland ungdomar och "medarbetare".. hm.. visst har jag sagt att jag är en blyger i snövit och de sju dvärgarna?
Men det är dumt att inte kunna bjuda på sig själv någon gång.

Det jag tänkt på nu det är... att när man är helt ensam och sjunger då försöker man faktiskt sjunga så fint som möjligt, i den bästa kvalité som stämmorna klarar av.. men ändå blir det icke bra.. Varför? Jo, för jag kan inte sjunga som Mariah Carey eller som Dope.. hur mycket jag än vill eller försöker. Sen blir även stycket förstört av mitt fnissande och skrattande. SÅ det är INTE personerna i rummet som pajar mina fin sjungande stunder utan det är minsan JAG själv.
Men hur jag ska koppla bort mitt huvud och sjunga "fint" på samma gång det blir ett mysterium... men då vet ni att ni kan sopa skuldkänslorna under mattan då jag glatt och pilskt erkänt att jag själv är boven i dramat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback