Fight for your right


Åh underbara dag! Sov underbart bredvid goknulen inatt... och vaknade sakta och säkert tillsammans. Nu sitter jag hemma hos han och väntar på att p-mötet ska sluta kring 14.00. Därefter så kommer herren hem till mig(han) och vi ska iväg på en fika hos grannen och snacka lite skit. Härligt!I övrigt blir den här dagen till för att slöa en massa.
Igår var det storstädning, handling och tvättning som gällde, så förhoppningsvis e det lika snyggt och prydligt när jag kommer hem senare idag.

Imorgon ska jag komma tillbaka till verkligheten och göra cirka en miljon samtal till en miljard olika ställen, härligt!(?) hehe.. men det löser sig nog. Kan även bli en sväng på staden för inhandling av present till min käre syster som det snart vankas födelsedag för! Hm, men har inte kommit på vad jag ska köpa än...
De löser sig alltid!

Neä, nu ska jag mysa i världens bästa soffa, pimpla kaffe, fixa lite lunch och sedan ha en super underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback