Fight back



Åh åh åh! Nu har jag gjort det.. raka motsatsen mot vad jag skrev i ett annat inlägg.. då jag var tvungen att göra ett sjukt jobbigt val... det jag först gjorde, blev inte riktigt gjort.. utan jag fortsatte vela mellan alternativen. Nu har jag verkligen GJORT valet.. och jag hoppas för gudarna att det här är rätt. För valet som blev undanknuffat har varit mitt val i 2 års tid! Och istället har jag välkomnat valet som funnits i mina tankar i lite mer än en månad...
Jag är galen, jag är knäpp, jag är elak, jag är.. en fullständigt förvirrad person.

Jag vet att det här kommer slå tillbaka hårt på mig någon gång i framtiden.. eller jag har en känsla av det.. men nu har jag åtminstonde min fulla fokus på en sak.

Det finns inga rätta val att göra egentligen, inte när det kommer till sånt här.. man får följa magkänslan, hjärnan och känslorna... och hoppas att det man känner starkast för är rätt.


Well well, gjort är gjort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback