Do you have the time?


Tjingahoppsansa! Idag är det Måndag igen, men det kvittar för mig för jag bara löper runt som en ihopkurad skorsten iallafall. jag har iallafall vikt och sorterat kläderna i garderoben, så nu är det finfint där! Men dom alla vet så sparar man ju en massa skrot iallafall.. väldigt många "tänkt om". "kanske", "jag vet inte".. men med nästa rensning så lär dom nog flyga! Jag har även hunnit sorterat mina papper som varit i tidningsboxar.. så nu vet jag lite mer om mitt eget liv.. tack Hanna för jag är så duktig^^ maskinen där nere är igång och tvätten är snart ordnad.

Min "helg" var kanon iallafall, träffade en ny liten herre för första gången och vi åkte pulka med pappsen hans, min syster och min sambo. Det var roligt! Blir mer åkning i backarna för min del i år! Men det absolut bästa med helgen var ju att jag var med karl som är absolut bäst i hela vida världen, jajamensan!

I veckan blir det mer vett gjort också.. det kan jag lova er. Och sedan bär det av till Skövde! Jomen visst! Den resan är efterlängtad av oss alla.. hihi! Så efter idag har jag mer koll på saker och även snäppet smartare.

BTW!!!!! När man kikar på sån där tv så märker man en del saker som är riktigt knäppa.. ta  tex Mcdonalds reklam. Dom säger att det finns möjlighet till frukt och grönt i Glada mealet eller att man kan äta enligt tallriks modellen.. Jo det är EXAKT DÄRFÖR jag vill på Mc, för att äta frukt och grönt...


                                                                                  

   






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback