Break me open, the desperate cry

    "Let me in, I´ll bury the pain"

Jag har hittat mig en ny favorit låt nu. Den är så sjukt bra och den fastnade i tänkplaneten redan efter första gången jag hörde den.. det är inte alltför vanligt att det händer, men nu hände det och jag gillar läget.
Jag har i övrigt helt sjuk musiksmak ibland.. men vafasen det är bara dumt att vara lås i någon viss schanger och vara bitsk. Så jag gillar ALLT.. fast ändå inte...


Ikväll ska jag till skaka-bort-fläsket-lokalen med syster och förhoppningsvis bli fit! Och efter det ska jag låta min ljuva stämma flöda här hemma och träna inför mitt kommande, och framförallt efterlängtade skiva. Jag hoppas inte folket i världen väntat alltför länge. Nu kniper jag ett tag och jag ska slurpa en kaffekopp ner i magen min och sedan sjunga en aning på musiken som strömmar framför mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback