Armageddon It




Snacka om att jag blev bloggaren nummer ett denna Onsdag , som känns som någon annan dag än just Onsdag.  Har ätit en massa tomtegröt nu och är mätt och belåten, fixat till apelsiner med nejlikor så det luktar jul på riktigt och bara slappat. Jag har även kört en maskin tvätt utan tvättmedel idag.. snacka om snurrig... äh! Idag är en dålig dag som jag inte tycker om, förhoppningsvis tycker jag om morgondagen. Det blev ett dåligt slut på denna såkallade Onsdags kvällen, så nu ska jag snurra runt med tankarna en sväng och förhoppningsvis lyckas somna innan solen dyker upp från nedre världshalvan.

Vissa saker är väldigt komplicerade, och jag hatar komplicerade saker. Visst allt ska inte bara glida fram, men just de där sakerna som man aldrig riktigt får grepp på, fy tusan vad meningslösa dom är. Man kan tänka så mycket att man till slut måste besöka en akut mottagning för pskykisk ohälsa... man ska inte överanalysera saker och ting, jag vet att man ibland omedvetet gör det, eller helt enkelt inte kan kontrollera det.
Ähhh nu ska jag sluta med att hålla på och kolla på gubbarna på datorn så man blir tanklös och dum.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback