Tampa

Har kikat igenom lite kort från resan man nu är hemma ifrån. Jag tyckte att jag knäppte och knäppte,men det blev ändå inte så många kort som jag trodde. Men någar kort fick man till, och jag har inte fått alla ifrån Nicklas ännu heller, so more to go! Jag vill redan tillbaka till värmen, hemma är det bara kallt, jobb, och annat dagligt som man hade en paus ifrån. Men man ska inte gräva huvudet under täcket, det är skönt att vara hemma med på sitt sätt.
Få träffa alla sina vänner, arbetskamrater, prata skit, och göra annat skrot man lyckas hitta på.
Här är iaf några små kort jag tänkte jag kan bjuda på, visst är vi bedårande! Vi fick iaf till leende på några kort som blev tagna, inte för att vi inte var glada, men manfick ju blixtar omkring sig utan någon som helst förvarning eller lust, då är det svårt att smila på.

Har problem med att sova nu också, från 8( Tampa tid,2 på eftermiddagen i sverige) på lördagsmorgonen till 8 på kvällen (Tampa tid, 2 på natten svensk tid) fick jag 2 timmars sömn, och inatt som var somnade jag ungeför kvart över 6 och har varit vaken i en timme nu. Sen är det ju annat som spökar också. Alla fick en stäng av ****sjuka i Usa, utom jag som klarade mig bra, tji fick den som äter potatismos med ett ton smör!:)
Neä, den där resan kommer sitta som insmord hos mig a long time, inte bara för den underbara miljön, utan för hela paketet, trevligt resesällskap, värme, sol, sen är det ju faktistk USA, behövs inte så mycket mer än så för att det ska bli bra.


   
 

"Just one step too far so tell me
Honestly, who do you think you are?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback