Now That i´ve find


Jag har kikat igenom en massa gamla kort som jag fått av syrran min. gud vad jag älskar kort och kameror! Åtminstonde i efterhand när man kan kolla igenom alla händelserna i lugn och ro, och se hur man förändrats och hur alla andra har förändrats. Brukar lyckas hamna på kort fastän man inte alltid slänger sig framför kameran, dock med sjukt stiliga posar och en öl i handen. Ska bli mer flitig med kameran nu under sommartiden så man kan få avnjuta denna sommaren med lite bildspel till hösten och en kopp te, Jo jag ska lära mig gilla te, lukten är bedårande, men smaken njaa. Men ska också bli en tuff brutt som syrran och dricka gottluktande te på vintern.






Man kan ju tillexempel tänka på studenten, underbar dag, men vår högt uppskattade dj Magnus.Dock blev man sjuk mot kvällskvisten så det blev inte mycket mer än 5 öl för mig, hör och häpna!!Så befolkningen runt omkring mig var bra nog mer dragen än vad jag var.
Sen balen, arg som ett troll var jag på håret,frisyren som jag tyckte var så sjukt ful.Men som visade sig inte alls var så stygg som jag tyckte den kvällen, ni kan ju själv avgöra, inte alltför mycket att slå lågor om.
Och gänget som begav sig till mig och Nicklas efter balmiddagen för att dricka sprit och däcka innan 12 slaget.
Och de andra festerna jag har kort på, så många minnen, såå många minnen.




----------------------------------------------------------------------------------------------------------------







Och ingen kan glömma vår ängel olivia Newton john, eller älsklingarna Diesel och Tiger

image54image55




 





 


Kommentarer
Postat av: bamsemamse

Men snälla du vad gulliga missar, super söta
/kram
/Mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback