Look up

Hemma i sängen och myser, mm! Har ätit alldeles för mycket strips nu så ballongmagen är ett starkt faktum. Ligger och funderar kring de sakerna man har fått inpräntat i huvudet den senaste tiden från alla håll och kanter. Mycket som visat sig varit sant, falskt, överdrivet,skadligt, elakt.  Saker som har fått mig att halvbubbla i hela kroppen.
Helt otroligt hur vissa människor kan beté sig så lågt, försöka trycka ner andra som står stabilt med fötterna på jorden och lever bra liv. Eller ännu värre hoppa på de stackarna som hamnat aningen snett här i livet. Alla har inte den stabila förmågan att se igen och ignorera de människor som inte överlever när andra har det bra. Blir rent utsagt flyförbannad när jag ser och hör dessa människor, som med hjälp av alla medel ska försöka visa att de minsan är förmer än andra.                                                                                                                           "No more.."
Hur svårt kan det vara att acceptera förändringarna som sker och ge sig själv chansen att själv ta reda på faktan kring vad som sker, hur det uppstår, var och varför? Och bilda en egen uppfattning.
Just nu skulle jag lätt kunna gå fram och räcka upp mitten fingret i ansiktet på dessa människor.
Det är tur att det finns människor som har förmågan att se igenom dessa människor, så de kan suga bort näringen ur deras patetiska liv. Dvs utan andras misslyckanden så kan de inte ta sig igenom en ny dag.

Neä, som sagt jag är riktigt arg just nu. Finns mycket mer dumt jag skulle kunna spruta ur mig men jag nöjer mig angående det här för tillfället.  Ska ta och hoppa i badet, lyssna på go musik och bara pyssla om mig själv idag. Ha en riktigt flickkväll med mig, mig och bara mig. Har inte haft en kväll med bara mig på jag vet inte hur länge. Sen är helgen nästan här och man ska hitta på massa härliga saker!Kommer dock bli en alltför fullspäckad helg med (troligtvis) alltför lite sömn.


"Open up your mind and see like me"

Kommentarer
Postat av: bamsemamse

bra skrivet tjejen. du är väldigt klok av dig därför tycker jag väldigt mkt om dig, jag har stor respekt för dig
/Mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback