Know myself

"For everything I've left behind.."


Jag har suttit och kikat på lite möbler nu på eftermiddagskvisten och hitta en del saker som jag bara måste införskaffa mig! Ny soffa och bokhylla är prio 1, sen behövs en byra och lite annat tjaffs också.
Har även städat mitt rum och slängt massa skrot som bara låg utspritt på mitt golv, nu är det städat, men sakerna är fortfarande kvar på golvet, dvs tills jag får en byrå!:) Har även stängt in en del saker i tvätten, så jag har lyckats med något under denna dagen iallafall.
Under min städ och ögonshoppingsmani fick jag åter en påminnelse om vad som behövs göras här hemma, vill ha nu, nu , nu!! Är så lätt att hitta felen, fel tvbänk, syrran har min, tråkiga gardiner, fel soffa, fel bokhylla, byrå-lös,fel bård, en konstig lampa och en konstig hylla i mitt rum ( whats the deal with that?).
Ny bård på mitt rum skulle kännas bra, diggar simpsons men what the F, får se när papps har tid att hjälpa mig med sökandet. Oh vad man kan hitta många saker och vill ha allt på en gång så att man kan få till det som man vill ha det. Ska även möblera om då jag införskaffat lite nya möbler och fixa det riktigt myspysigt! Man kan bara säga att nu är det kaos överallt så man e pirrigt i fingrarna hela tiden. Det tar tid att fixa när man flyttar:)
Ska bli lite ändringar skedda nu till löning! Längtar!

"You wanna change
Everything I ever was
Try to erase me
Till I'm not there"


"These days are gone.."

Kommentarer
Postat av: JENNY

fina bilder.

Postat av: caroline

vill du inte köpa min 2sits då?

2008-05-15 @ 22:52:32
URL: http://medbebisimagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback