Find

Nu är även denna helg avslutat med blandade känslor. Hade en trevlig kväll med några vänner i helgen, en massa vodka gick åt, massa prat och intriger. Hittade världens bästa partyskiva innan kvällen startade, och den spelades flitigt av mig. Vad alla andra tyckte vet jag inte, men nu är jag besatt.
Hamnade inte i säng förrän alldeles för sent.. 12 på dagen:S.. sova 3 timmar och sen umgås med sysonen en sväng innan man ockuperade syrrans lägenhet för tv-tittande.God natt 5 på morgonen, god morgon 12. Blev en del samtal på lördagskvällen, men jag är inte bitter.
Idag ska man iväg och gratta en 50 åring och sen bort och kika lite på fim har jag tänkt.




Nästa helg händer det grejer och jag längtar. Får min nya bokhylla, förhoppningsvis på fredag, annars blir det någongång under helgen eller början på veckan efter det. ska bli härligt att få in lite nytt hem så man får det mysigt.
Grattis till Bosse och Maria på jämna födelsedagarna 50 och 20!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback