Day after yesterday

Nu sitter man på jobbet och har det relativt lugnt och skönt. Igår kom min far förbi med lite av mina saker, min tvbänk som man inte utnyttjat på 1 och ett halft år, men som däremot syrran flitigt ha vårdat, en hylla till sovrummet så jag mer eller mindre kan ha saker undangömda. Det börjar bli bättre hemma nu, dock inte bra, men bättre. Möblerade om i vardagsrummet lite men fick ångest då jag såg soffan, måste ha en ny, bums! Tyvär måste jag vänta lite fast jag gärna skulle vilja råna en bank och slösa runt med miljoner. Jag ska åtminstonde hämta bokhyllan på Lördag, så det är på gång:) Den kommer passa utmärkt där i vardagsrummet.

Fick även ett ryck och målade utanför badrummet, och ska ta itu med väggarna kring trappen sen när man får igång motivationen igen, och även måla badrumsdörren och badrummet.  Åh vad fint det blir. Tycker om när det händer saker, dock ska man lära sig att ha mer tålamod.

I helgen händer det en massa smaskiga saker, kalasa hela helgen och även en 20 åring som med ett leende springer runt inom bolagets gröna väggar.

Kommentarer
Postat av: Maria

en 20 åring som med ett leende springer runt inom bolagets gröna väggar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback