Beautiful lady

Här ligger man och förbereder sig för min första jobb dag på 21 dagar. Vill inte på ett men på ett annat sätt vill jag, ska bli kul att träffa damerna som sitter och suktar efter mig! Men det känns inte inte alls som att jag varit borta så länge som jag faktiskt har varit. Trista vädret här gör en inte mindre sugen på att åka tillbaka till Florida, the sunshine state. Förhoppningsvis blir det finväder i helgen för då ska man hitta på lite gret stuff! det blir grillning om vädret tillåter elden att flöda i grillen, prat och drinkblandningar. Ska även bli otroligt härligt att träffa de övriga vännerna man inte ens hunnit säga hej till ännu, frigörande!
Billy ska åka hem nu idag eller om det blir imorgon. Man kommer sakna det lilla livet. Älskar hundar så otroligt mycket, men skulle inte kunna ha en egen ännu. Finns inte en chans att jag skulle hinna med det, fast jag vill. Så känns skönt att ha haft han här så man fått lite hundliv i tillvaron. Men såsmåningom kommer en vovvsing in i mitt liv med, men kan vara bra att veta vad man gör, vad man vill och var man hamnar innan.

   


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eftersom jag varit hemma några dagar så har jag haft tid att se, läst och lyssnat på det mesta. Verkar som mer än hälften av världens befolkning är inne i ett svart hål. Även nu mot sommarstarten..visste att många tycker saker är kassa mot hösten och vintern, men sommaren? Just nu ÄLSKAR jag precis allt som händer och sker runt omkring mig, och jag är lycklig, det är vad som händer med mig under sommaren, jag blir till en solstråle, med ett leende till hands i alla stunder.
Det är nu ska man bara ta hand om sig själv, njuta och digga livets alla stunder. Ta vara på vädret, de sköna stunderna, aktiviteterna som sker,  vara gladare än gladast och bara älska allt!
Ladies and gentlemen

Kommentarer
Postat av: linda ingrid kristina

lilla söthunden! är det du som haft honom i veckan? =) har de gått bra nu? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback