Moved

Nu har jag fått flyttat från råttlådan till denna underbara, luftiga,ljusa lokal. Känns härligare att jobba nu när miljön är bättre. Slipper den illaluktande stanken, och allt grått och trista. Känns väldigt bra.
helgen blev som alla andra tidigare, en riktig partyhelg, ajaj, lilla fröken säger jag bara. Men det var grymt roligt och man var ju illa tvungen att gå på Rosenström på lördagen och fredagen var man tvungen att bege sig. Dock inte lika lyckad kväll som helgen där innan, men helt ok.
Lördagen avslutades inte förran 08.30 på söndagsmorgonen och jag har upptäckt att jag är för gammal för sånt, men sjukt kul var det.
I övrigt så är det ganska dött, åker snart till sthlm och snart USA. Längtar till både och, men tiden innan går relativt snabbt ändå, men ändå segt. Vet inte vad man ska hitta på för att tiden ska gå, men rullar gör den.


Kommentarer
Postat av: BamseMamse

håller med dig vilken skillnad på lokal, det blir så mkt roligare att jobba nu trots köerna vi hade i veckan. Kul att du ska resa men usch(ta nu inte detta fel) vad jag kommer att sakna ditt sprudlande humör och våra små fnatt, hoppas att mina dagar kommer att gå fort då du är borta.

kram
/Mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback