Older

"A child arrived"


Nu är jag inne på den nya helgen igen. Imorn ska jag plocka ut lite pengar, köpa snus, och springa runt med en kaffe kopp och damma lite. Sen ska jag åka till stugan och ta det otroligt lugnt hela helgen,vara totoalt borta från omvärlden, sitta i bastun och chilla med en öl, och troligtvis ut och brumma i skogen med fyrhjulingen. Mumma!
Förhoppningsvis dyker solens strålar fram under helgen oxå så jag kan få lite mer sol på fläsket^^
I övrigt är det mesta som vanligt, jobb, glada miner, men dock för mycket kaffe på jobbtiden, men går bra ändå, tror de flesta vant sig när jag går över från morgonkaffet till att vara kaffe speedad mot eftermiddagen.
Finns väl säkert mycket annat som händer med men inget som någon annan än damen som skriver detta behöver veta, fniss!
Neä jag längtar tills imorn, lite riktig avkoppling, Usch försov mig i går, hatar det, det absolut värsta som finns. Och usch för sömn överlag. Så denna helg blir det en verklig avkoppling, med förhoppningsvis regelbunden sömn och tillräckligt många timmar per natt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback