Nothing can stop us.

"Trodde jag hittat det jag drömt"



Nu är det dagen innan studenten, och jag väntar ivrigt på morgonnatten då man ska inviga de resterande av sällskapet till vuxenlivet. Blir dock en lång dag med jobb och utbildning innan man kan knäcka en öl och köra igång firandet.
Har fått helt sjuka skavsår idag på mina fötter, främst vänster foten, helt sjukt, en stor blåsa under foten på trampdynan(??), en på hälen och den sista stora rackaren på lilltån. Aj ajaj, säger jag bara. Men har gjort fotbad och sprängt blåsorna, så förhoppningsvis har jag liite mindre ont imorn.
Nu ligger jag redan i sängen, lyssnar på massa klassisk barndomsmusik (dvs låtar jag gillade i yngre dar, dock inte behövligt att jag satt med blöjan fastspänd) och jag blir enargisk!
Oh, ska ta så många kort imorgon oxå, och låna en dator som inte vill ta bort alla korten som min vill. nej, jag vill gärna ha kvar korten jag tagit med kameran, tack och åter tack. Måste prata med mina datortekniker hur jag ska ta mig till. Tur att man har sånna stollar omkring sig.

ohh fan, god damn it! Är det verkligen tillåtet att vara så grymt lycklig som jag är just nu! Ohhhhh!!!! Magen bara pirrar av lycka och jag kan bara säga att dagarna är så underbara att det är helt sjukt! Älskar när allt är bra!

Och jag måste erkänna att jag uppskattar varenda underbar guldklimp i min närhet.
Fast jag mycket väl vet att lyckan kan försvinna lika snabbt som den dyker upp, och att det inte är meningen att man får vara lycklig länge. Men nu är jag värd lite lycka efter alla bekymmer och problem som uppstod, existerar, och fortfarande finns.. Men för denna lilla stund ska jag inte, inte tänka på det utan känna av lyckan som gör livet.


Så nu ska jag fortsätta tänka, drömma, längta, vilja, njuta och sjunga innan jag förhoppningsvis kan falla in i drömmarnas värld utan slut.


"Tror du att ensamhet kan dölja vad du känner?"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback