How can I make you smile?

Oh nu är midsommar drömmarna över. Var i stugan med några familjemedlemmar och en vän. Hade en riktigt trevlig afton med god mat, massa sånger, snapsar, prat och hade det bara otroligt bra! Dock är jag ledsen att jag missade blommorna under kudden, ack ack, men inte så lätt att komma ihåg det efter massa alkohol, trötta ögon, utsliten röst, myggbiten kropp och med morgonssolens strålar skinandes rakt i ansiktet. Neä, så jag får faktiskt vänta ett år till.
Men jag har ju kommit på att man drömmer troligtvis om olika varje år, vilket innebär att man har ett år på sig att gifta sig med karln i drömmarna, och vill inte gifta mig detta år, så jag kan hoppa det... för denna gång.
Har varit ledig och haft det förbannat skönt. Hade en superkväll med några vänner, som inte avslutades förrän vid 10 på morgonen, det kan man snacka om att ha kul!! Imorgon blir det Ikea, Gina och en annan massa shopping, och tusenlapparna kommer trilla ur fingrarna på mig. Men vad ska man med lönen och pengar att göra om inte shoppa loss? Ångest...
Neä, vet ni vad, varför ska man känna ångest varje gång man shoppar loss? Jag hoppar allt vad sparande heter och slösar.
Jag ska ju ändå bli rik när jag blir stor......

Har färgat håret idag också, så nu är jag , JAG igen.

                                                               
After                                                        Before                                                      After


Haha, jag vet, jag vet. Bättre vänster kort.. men jag gjorde iallafall ett försök att få till den störtsköna minen jag hade på vänsterkortet. Men jag antar att man inte kan vara så stenhård utan en öl eller 2.
Igår kikade jag och Jeanette på filmer, snackade skit och svullade en massa gottan! Och jag cyklade sedan hem i blåsten och nattens lugn. Fy satan vad lugnt det var.. nästan skrämmande.
Har ni någonsin förstått hur det kommer sig att man kan sitta ute i storm och ös regn och ha ett stort leende på läpparna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback